30 augusti

Hej alla trötta, utslitna och förvirrade människor!
Jag kom hem från vålådalen idag, efter en helg med konfirmationsledarutbildning!
Toppenhelg, verkligen. På nåt vis är det alltid roligt på dom här lägrena, även fast man
är helt slut efter. Har vart en både lärorik och annorlunda utbildningshelg.
Har även lyckats skämma ut mej litegrann. Men är det ovanligt? Nä :)
Orkar inte ens förklara vad jag gjorde, men shit the same. Alltid något
nytt ändå ;)
Har träffat massa trevligt folk och jag ser redan fram imot nästa läger :)
Men alltså, fyfan vad med mat man får iallafall. Som om dom försöker göda
oss eller något. Tror jag ätit för en livstid nu, haha!
Så nu blire nada niente, och jag måste nog gå nu.
Fast som vanligt måste jag nog inte de, utan jag har skrivtorka :)
Puss

 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0