25 augusti

Hej alla glada, nöjda, trötta människor.
Jag är nämligen glad, nöjd och trött. Trött för att jag klivit upp fem två dagar i rad. Glad för att jag har sovmorgon imorn. Och nöjd för att jag gillar min klass. Ja jag gör fakitskt det. Vi är en otrolig blandning av folk. Det finns allt. Men jag tror det är därför jag gillar den. För att ingen är som någon annan. Kan bli intressant. Hade trott och föreställt mej världens snobbskola, där alla gick i senaste modet och dyra märkeskläder. Men jag hade fel. Väldigt fel. Iallfall gällande esteterna. De övriga klasserna har jag inte riktigt studerat så vi får väl se. Så jag hade såklart gruvat mej jättemycket, haft beslutsångest vad gällande kläder och hår, men när jag kom hem första dagen kände jag att jag lika gärna kan komma osminkad i mjukisbyxor. Ingen hade brytt sej liksom. Skönt folk :)

Iallfall har vi inte gjort så mycket dom här dagarna. Kört massa namnlekar, gått på rundturer, pratat scheman och massa sånt. Men imonr kör vi igång med riktiga schemat. Dock så börjar vi tio över tio imorn, fast vi egentligen börjar halv nio alla dagar :) Blir nog att ta kvart över sex bussen. Uuwa. Hatar att kliva upp tidigt. Men vänjer mej nog. Lyckades tillochmed somna på bussen imorse. Fast imorn blire såklart sovmorgon. Underbart :))
Nu ska jag nog åka och kolla på celinas fotboll och hämta en kofta hos Fanny :)
Pusshej


Haha, en till anledning att jag är glad. tAKiDAs nyaste :D
Jag älskar det :D



Kommentarer
Postat av: Marre!

Haha visst är det så. Man behöver inte göra till sig för att passa in på estet :D Estet är köng det har jag tyckt nu i 3 års tid ^^

2009-08-26 @ 18:03:41
URL: http://murv.blogg.se/
Postat av: hannah'

ja, verkligen :D

2009-08-28 @ 10:01:08
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0