23 augusti

Hallo! Kom nyss hem från en två dagar lång kusinträff. Eller egentligen tre, men eftersom jag var på fest i fredags träffade jag inte alla förns lördag. Hade iallafall jättetrevligt. Massa god mat, trevligt folk och bra musik. Lyckad kväll. Dock så somnade vi inte förns tre. Eller alla andra somnade vid två, men jag kunde inte sova. Så jag och julia hade massa deeptalk. Tack för det :)
Så kom hem idag, och jag är helt slut. Fattar inte hur jag ska ta mej upp imorn. Kommer ta tio över sju bussen, men måste gå nästan två km om jag ska ta den. Så det blir att kliva upp halv sex imorn. Bläää.
Fast rätt kul ändå. Alltså inte att kliva upp så tidigt, utan att börja i en ny skola. Är väldigt förväntansfull kan jag lova. Hoppas på en bra klass. Ska ta och leta upp den på dagbladet, sä lägger jag upp den på nästa inlägg ;)

Och bara så ni vet, jag har världens sötaste tremänning :))




Förresten har jag äntligen fixat spotify, tack vare kusinvitamin :D Tackartackar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0