19 augusti

Hej

Blev inget inlägg igår, och det berodde på att hannah var latare än vanligt. Jag satt hela dagen med One Tree Hill på tvn. 11 avsnitt tror jag att ja såg. Hur skönt som helst var det. Sedan på kvällen var jag med Fanny; Emelie och Esmeralda. Trevligt det med.
 
Idag var jag uppe med tuppen. (det vill säga halv åtta). Anledningen tll detta genombrott var att jag hade lovat Celina att platta håret på henne inför första skoldagn :) Sedan fick mamma och jag magiska gröna fingrar och gick ut till rabatterna. Skönt att uträtta något efter gårdagen.
Nu ikväll fick jag äntligen träffa Emmelie. Vi har haft en jättemysig kväll. Riktigt saknat var det :)

Men nu ska jag, tro det eller ej, slå på ett oth-avsnitt ;)
Puss


less på all skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0