17 augusti

Godmorgon världen! Vaknade på lite halvtaskigt humör, men emelojs, ändrade på den saken. Hon hissade och länkade mig på sin blogg, och det är jag överlycklig för.  Redan besöksrekord för min del. Underbart :D Check it out, HÄR

Dagen i övrigt är lat som tusan. Helt slut, jag fattar inte. Har sovit många timmar inatt, men ändå. Tror jag håller på bli sjuk kanske. Inte världens bästa tidpunkt om jag säger så. Skolan börjar nästa måndag, om precis en vecka, och jag är asnervös. Det känns som om jag kommer göra bort mig totalt första dagen, typ ramla av en stol eller säga något riktigt korkat. För nä, det är inte ovanligt att jag gör något sådant. Haha.
Ikväll är det iallafall övningskörningskurs. Dags att göra vägarna osäkra tycker ja.
I övrigt har jag ingenting inbokat idag, så om någon vill komma och vara lat med mej, så vet ni var jag bor :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0