16 augusti

Hello and Grattis älskade kusin på 20-årsdagen :D  I fredags blev de inge party, men vi hade en rtikigt trevlig kväll iallafall. Med te och mackor, film och kort ;) Vi peppar till nästa fredag istället ;D Lördagen därimot hann jag göra mycket på. Upp åtta, packa och fara på celinas fotbollsmatch. Var där från 10 till halv två, sedan direkt till sandnäset. Där tog vi det lugnt ett tag, men sedan bar det av till Sättna, på dragracing, och direkt efter det, selånger marknad. Puuuh. Men kvällen vart dock lugn. Med film och mys.  Åkte hem idag, sedan middag hos kusin :) Och nu är jag så slut att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Min sista sommarlovsvecka ser ut ungefär såhär, än så länge;
Måndag; Övningskörningskurs
Tisdag; NADA
Onsdag; Sånglektion
Torsdag; NADA
Fredag; Party
Lördag;  Kusinträff
Söndag; Kusinträff

Så ja, typ hela veckan är ganska tom, så om nån vill döda lite timmar med mej, så vet ni vart jag finns :D




Saknar min emmelie.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0