10 augusti

Hej och förlåt för dålig update! Har inte haft ork att skriva något, men nu kommer iallafall ett litet inlägg. Storsjäyran var kanonkul! Fick äntligen se tAKiDA igen, och dom var lika bra som alltid. Om inte bättre! :D Inhandlade ett takida-linne, och en t-shirt, som syster och jag delar på ;) Hela kvällen var apbra helt enkelt :D
Dagarna efter var Emma Nilsson med familj uppe och hälsade på oss i sandnäset. Vi hade jättemysigt :)
Sedan på tisdagen kom familjen klättborg från stockholm och övernattade hos oss. Lika trevligt de. Med dansmatta och mys.
Onsdagen spenderades med Fanny. Vi bakade chokladbollar, och sedan på kvällen kom Julia, så vi tre for till Tom och Becca och hälsade på.
Torsdagen blev supermysig tillsammans med familjen. Vi låg på vår balkong, på två madrasser, med massa levande ljus, och kollade på stjärnorna och pratade massa. Hur mysigt som helst :)
Sedan fredagen var verkligen asbra också. På morgonen åkte jag, Emma och Julia till staden och shoppade, all day long. Och senare på kvällen kom dom, + Becca till mej, eftersom jag sov ensam hemma. Vi lagade middag, badade, såg på film och hade allmänt mysigt. Dock blev vi halvt ihjälskrämda när det small på altanen, men vi klarade av det ;)
Julia sov över, och dom andra åkte hem. Dagen efter brummade jag moppe till sandnäset, i spöregn. Blött. Men hade iallafall en trevlig kväll där, med badtunna och korvgrillning. 
 
Idag har jag vart med goosemma. Vi har åkt moppe i spöregn, gjort planer, och pratat en hel massa. Jättetrevligt :)
Kvällen öär spenderas med te, Celina, och OC :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0