5 april

Goddagens.
Tänkte berätta om min lördag och söndag. Sov länge igår, och det var så himla skönt! Sen gick vi ut och städa till kaninerna och de var mindre skönt. Luktade bajs och var spånigt. Men de blev fint :) Sen städade jag mitt rum, och sen kom Belinda och Brad. Vi satt ute i solen och fikade och pratade engelska. Rätt coolt tycker ja.
När dom hade åkt skjutsade pappa mej till stöde, också hämtade vi upp julia i viskan. När vi kom till Anna gick vi och hyrde film och köpte gott. Maasssa godis och chips. Fast vi var ju lite hurtiga och gick till ica iaf ;) Nör vi kom tillbaka gjorde vi tacos, och sen satt vi och åt och pratade i evigheter på annas ursnygga rum. Myys. Sen resten av kvällen/natten/morgonen bestod av massa skräckfilmer, svenssonsvensson och massa tok. Hur mysigt som helst. Somnade vid fyra, till ljudet av svenssonsvensson intromelodi.
Vaknade vid 11. Åt ännu mera chips och grejjer, och kollade på svenssonsvensson. Sen gick vi ner och år frukost, och då brände vi mackorna så branlarmet gick, och julias mobil vibrerade från kylskåpet fast den var på övervåningen. Sjukt. Kollade på ännu mera skräckfilm, och sen for jag hem. Kom hem vid fyra. Kom då på att jag skulle vara i kyrkan klocka fem. Mamma frågade om jag verkligen "skulle se ut så där", och jag kan inte klandra henne. Såg förjävlig ut. Men med lite smink döljer man det mesta. Har iaf tillbringat kvällen i krkan, och nu tror jag att jag ska sova :)
Godnatt gott folk! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0