22 april

Hejsvejs
Inte bästa dagen på länge, men jag överlever. Haft hets på vissa personer idag! Blir så jävla irriterad! Men de kan ju va så. Sen så har de vart en jobbig dag i sig. Allt blev ju inte riktigt som planerat! Men lite bra har den vart. Har hittat kavaljer till balen :D Också har jag ju haft kör, och de är ju aldrig fel. När jag kom hem bakade jag ost och-skinkpaj, och det var gott! Sen blev det att jag satte mej här. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Fast de vet jag egentligen eftersom vi har nationella i matte och jag suger i matte så jag ska väl plugga! Usch! Men skönt, nu är det bara imorn, och fredag kvar i skolan. Sen på söndag drar jag till fjällen och blir borta en vecka :D :D Ska bli så jävla härligt! Bara åka skidor, sola, och må gott! Och så ska jag och celina komma igång med löpningen igen också, härligt värre :))  Också ska anna såklart komma upp, och vi ska ha kul!! Det ska bli en kanonvecka helt enkelt. Och nu blev jag genast på bättre humör när jag tänker på de :D<33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0