18 april

Godmorgon
Tänkte berätta om min gårdag.
Vaknade vid halv nio. For upp på berget till tio. Så var man där till ett. Vi var dom ända där, så vi åkte sopsäck nerför hela backen. Så jävla roligt :D
Vid ett åkte jag hem iaf, och sen åkte jag till fränsta till tio i två. Träffade på erik, så stod och surra lite med honom tills fanny kom. Då var de dags för öronhålstagning. Var livrädd, men höll fanny i handen så då gick de bra! Bättre än jag trodde t.o.m. Men sen började min otur. Klev ur från skönhetshuset, de första jag gör är att snava på mina egna fötter, och ramla pladdask på asfalten. Rätt så kul. Sen är jag på väg tillbaka till getberget, då pajar hastighetsmätaren. Också rätt kul. När jag kommer upp på berget och mamma studerar mitt öra, då ser hon att ploppen till örhänget inte är kvar. Då vare bara att ta moppen tillbaka till fränsta. Fortfarande livrädd! Hon fick dra ur de gamla, och då började de tokblöda, också fick hon ta ett nytt hål, som gjorde dubbelt så ont. Underbart! När jag är klar och går ut till moppen, ser jag att mina 1200-kronorsvantar har blåst iväg! Så då var de bara att leta igenom halva fränsta tills jag hittade dom!
När jag kom hem duschade jag och fixade mej, sen drog jag till Fanny på grillning. Det var jag, fanny, beccis, emelia och fia som var där och grilla och myste. Kanontrevlig kväll! Tills jag och becca skulle åka hem, vid halv ett med moppen. Det snöade. Vi kom till fränsta, då small det och jag fick punka, IGEN! Så då vare bara att rulla moppen till firman och sen ringa och väcka min älskade pappa som fick komma och hämta oss. Perfekt avslut, på en perfekt dag :D <33

Kommentarer
Postat av: Rebecka

han är snäll din pappa :D

älskar dig <33

2009-04-18 @ 17:07:37
URL: http://rebecka93.blogg.se/
Postat av: fannyb

Det är faktiskt rätt kul att höra din berättelse Hannah, HAHA!Fast det var ju ingen Emelie bland oss utan en EmeliA :))<33333

2009-04-19 @ 01:58:18
URL: http://tvaparatenofanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0