15 april

tjenispenis
Haft en bra dag. Vaknade vid halv tio, också for jag upp på berget till elva. Där satt jag i liften ett bra tag, och läste min braiga bok. Sen kom emmelie och dennis med jordgubbskräm så vi blundade och tänkte på sandnäset och sommar. Sen åkte vi lite skidor också. Fast backen var så dålig så vi åkte bara några åk innan vi for hem. Dom var kvar hos oss en stund, men sen när vi skulle äta middag for dom hem. Mamma och celina är sjuk, så vi åt middag i vardagsrummet och kollade på high school musical 3. Fast jag tröttnade rätt snabbt och gick och satte med vid datorn. Sökte runt och kollade efter balklänningar. Börjar få lite panik då de bara är 36 dagar kvar till balen, och jag har ingen klänning! Vet inte ens vart jag ska leta. Tips någon?
Satt iaf och letade länge, utan resultat. Sen gick jag ner och vi slog på Australia. Skitbra film! Fast vart tvungen och ta en timmes paus i mitten för då va de greys anatomy ;) Skitbra serie!
Och nu, ja nu ska jag sova. Eller läsa min bik. Får se :D Godnatt people! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0