21/10

Hallå :)
Ganska kul dag på skolan idag, hade sång, fick börja sjunga Hallelujah :D
Sen hade vi innebandyturnering. Vi, 9c, var laddade som fan. Hade fixat ansiktsfärg så självklart var vi hur snygga som helst ;D Dock så vann vi bara en match av 3, men de va kul ändå :)

Sen skulle jag hem, skulle skjutsa hem Emmelie först. Hon hade ingen hjälm me sej, men de sket vi i. Så vi börja åka och Emmelie ba; " Tänk om mamma skulle komma bakom nu och se att jag var utan hjälm"  Precis då ser jag en gul bubbla svänga upp vid Inte Bara Sport. Jag ba "Hörru min mamma kommer där!" Emmelie skriker, "Sväng in bakom den där bilen!!!!!!" Jag gör de, Emmelie kastar sej av i farten och ner bakom bilen. Jag sitter kvar och ser ut som ett jävla fån. Mamma stannar bilen, och vinkar att jag ska komma. Både Emmelie och jag blev hur skraj som helst. Men hon blev inte arg, inte alls. Bara lite över att jag körde lite för fort på vägen hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0