13/10

Idag fyller Bea år! Grattis :D

Halvstressig dag idag. Plus att jag gjort bort mej två gånger! Först i matan när jag skulle hämta mer mat. Det var typ fullsatt och mitt i matsalen tappa jag min tallrik i golvet. Eller tappa och tappa, den snarare flög iväg och landande fem meter bort. Knäpptyst blev de :P
Sen skulle jag, bella, ida och fanny åka bort till ica efter skolan och köpa grejjer till bea. På väg dit måste man köra förbi busshållsplatsen, och de stod massa folk vid vägkanten. Självklart hade jag glömt att slage av blinkersen och hade dom jätteroligt åt :P
Väl på Ica köpte vi iaf  lite roliga grejjer åt Bea. Bl.a. en diskborste och en banantallrik :P Så efter middagen for vi dit och överraska henne me våra fina presenter :D Sen for ja direkt på träning, sen gårn, och sen hem. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0