12/10

Hello
Klev upp runt nio i morse, eftersom vi skulle till Norrlands Fönster och arbeta. (Så att resan till kåbdalis blir lite billigare)
Kom hem vid 12, då åkte jag till Fanny en sväng, och därifrån for vi till Bea :) Sen blev de bråttom eftersom jag och alla andra konfirmationsledare skulle vara vid kyrkan klockan fyra. Så där var jag och kom hem runt nio :)

Det har iaf vart världens otursdag idag, kan bero på att jag har vare så jävla trött.
Skar mej två ggr i handen när ja jobba. Lyckades köra på fel sida vägen när vi skulle till Bea, så bilen bakom börja tuta. Sen har jag lyckats spilla diverse saker över mej själv större delen av dan, mjölk, saft osv. Också när ja skulle svänga ner till kyrkan höll jag på att köra in i en bil, så den också börja tuta :S :P Menmen, är hemma nu, oskadd, förutom två sår på händerna och en fläckig tröja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0